Complaint: geen folders

user-53743 on 23 June 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

al 3 weken weer geen folders gehad.
even gewacht met klacht indienen omdat ik al eens iemand aan de deur heb gehad waarom ik steeds klaag,maar ik klaag alleen als ik geen folders krijg.
jullie hebben de folders van blokker,kruidvat e.d. toch?

Desired solution:

als ik iedere week weer de folders krijg,zodat ik niet steeds eerst op internet moet kijken of naar de winkel moet.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Responded on 28 June 2011 at 17:29

vandaag de folders ontvangen.bedankt voor het oplossen van mijn klacht.
hopelijk krijg ik vanaf nu weer oiedere week folders.

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of