Complaint: geen geld

user-45738 on 01 April 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb geld op mijn rekening staan en hij zegt u kunt geen geld opnemen vanwege geen genoeg saldo das lekker kan niet eens bij mijn eigen geld komen

Desired solution:

dat ik geld kan pinnen als ik zeker weet dat er wel geld opstaat en die machine zegt dat ik het niet heb

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste Leyba, Erg vervelend dat de gewenste geldopname is geweigerd door een geldautomaat. We willen graag uitzoeken wat hiervan de oorzaak is geweest. Daarvoor hebben we wel je gegevens nodig. We zouden het op prijs stellen als je jouw rekeningnummer en contactgegevens per e-mail zou willen sturen naar webcare@sns.nl. We zullen dan uitzoeken waarom het niet mogelijk was om geld op te nemen en je hierna informeren. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste Leyba, We hebben geen reactie ontvangen n.a.v. ons vorige bericht. We hopen dat het probleem is opgelost. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dit natuurlijk graag. Stuur in dat geval je contactgegevens naar webcare@sns.nl. We zullen deze klacht op afgehandeld zetten. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zie reacties van SNS Bank Webcare.

All complaints of