Complaint: Geen geld bij retounering

user-158415 on 05 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eigenlijk is mijn klacht niet anders dan de klachten hiervoor. In november bij Zalando-lounge een bestelling gedaan en deze betaald. In januari kreeg ik een mail dat de bestelling niet meer te leveren is (ik heb het product dus nooit in handen gehad. Zalando wel mijn geld, al bijna 3 maanden. Diverse keren gebeld en krijg dan vriendelijk te horen dat ze (nog steeds) een storing hebben gehad en over zijn gegaan naar een ander administratie systeem en dat de boekhouding heel druk is. Nu weet ik niet hoe geduldig Zalando is met als crediteur, maar mijn geduld begint op te raken. De problemen zijn al een tijd terug ontstaan. Wilt u zo vriendelijk zijn dit probleem nu zsm op te lossen!

Desired solution:

Het geld zsm terug betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw Sewradj, Wij verontschuldigen ons voor de verlate verwerking van uw geannuleerde bestelling 13206000047400. Het nog openstaande bedrag van 32,90 euro is op 12 februari 2013 Alsnog naar uw rekening overgemaakt. Daar de betalingen op dit moment vanaf een Duitse bankrekening worden overgemaakt duurt de verwerking van de betaling bij de banken enkele werkdagen langer dan u normaliter gewend bent. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Lounge Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het nog openstaande bedrag van 32,90 euro is op 12 februari 2013 alsnog naar uw rekening overgemaakt.

All complaints of