Complaint: Geen geld terug afgelaste show Derek Ogilvie

user-40555 on 16 February 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In november vorig jaar heb ik voor twee personen gereserveerd voor een voorstelling van Derek Ogilvie, op 12 December. Toen ik op de bewuste datum aankwam bleek de show afgelast te zijn.
Een medewerker van de theaterfabriek heeft vervolgens contact opgenomen met seetickets en informatie opgevraagd over de situatie. Ze vertelde mij dat ik beter zelf contact op kon nemen.
Op 13 December heb ik dat gedaan. Ik heb de situatie uitgelegd en ik zou later terug gebeld worden door klantenservice. Die heeft mij in de avond terug gebeld.
De dame aan de lijn vertelde mij dat ik een e-mail heb gehad op mijn emailadres (die ook klopte toen ze hem controleerde) met de mededeling dat de show van 12 December om 20:00 uur was afgelast. Hierop zou ik volgens haar gebeld hebben naar seetickets op 2 december om de tickets om te laten boeken naar de voorstelling van 10 december.

Ten eerste heb ik nooit een e-mail gehad. Ten tweede heb ik nooit gebeld! Dus ik wil wel weten wie er dan wel gebeld heeft. Want ik neem aan dat als er verteld kan worden op welke datum en welk tijdstip er gebeld is er ook gezien kan worden met welk telefoonnummer dat was en zo niet dan kan dat vast opgevraagd worden.

Toen adviseerde ze me om een brief te sturen inclusief de originele kaarten. Die heb ik vervolgens aangetekend verstuurd samen met een brief met uitleg. 16 december is die ondertekend, want ik kreeg een handtekening retourkaart terug.
Een week later had ik nog niks gehoord en ging ik bellen om te kijken hoe het ervoor stond. Duur telefoon gesprek aangezien het al 45 cent p/m is inclusief mobiele kosten (wel balen aangezien ik geen vaste telefoon heb). 10 minuten in de wacht gezeten tot er een mevrouw aan de lijn kwam. Hele verhaal uitgelegd en ze vond het ook vreemd. Dat ik nog niet terug gebeld was kon kloppen, want het was erg druk ivm kerst, begrijpelijk… Begin januari zou ik terug gebeld worden.
Half januari nog steeds niks gehoord, dus ik weer bellen. Weer in de wacht gestaan, tot ik een jongeman aan de telefoon kreeg. Deze kon mij alleen maar vertellen dat er een aantekening gemaakt was en dat ik verder nog even geduld moest hebben. Die aantekening was overigens gemaakt op de dag dat ik voor het laatst gebeld had in december.
Dus ik toch maar geduld hebben.
7 februari, nog steeds niks gehoord, dus nog maar een keer bellen. De mevrouw aan de lijn vertelde me dat het was overgenomen door afdeling correspondentie en ze maakte een aantekening met spoed erin. Vanochtend 16 februari ben ik dan eindelijk gebeld! Met de mededeling dat ze mijn aangetekende brief nergens konden vinden! Of ik het R-nummer door kon geven. Toch maar gedaan met mijn goede gedrag ondanks dat ik kookte van binnen. Ook vertelde ze mij hetzelfde verhaal als in het begin: ik had een mail van hun gehad over de afgelaste show, ik heb hun vervolgens gebeld om de tickets te laten omboeken. En het zou aankomen op een welles nietes verhaal. De vrouw was trouwens behoorlijk arrogant, toonde totaal geen begrip of wat dan ook.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ondertussen is het bedrag inclusief kaarten, telefoonkosten, benzinekosten en de aangetekende brief al tot boven de 100 euro gekomen. En ik heb het gevoel dat als het op een welles nietes spel aankomt ik aan het kortste eind ga trekken…

Gewenste oplossing

Mijn geld, inclusief telefoonkosten etc. terug en excuses van seetickets.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

klant heeft betaling retour ontvangen

All complaints of