My complaint:
Heb op 05.01.13 schoenen besteld, meteen teruggestuurd. Op 11.01.13 staat er bij ‘mijn zalando’ retour succesvol afgerond. Succesvol afgerond?!?! Het is nu 08.02.13 en zit nu onderhand al 4 weken te bellen naar de klantenservice, dan is er een technische storing, dan wordt het handmatig overgemaakt, dan wordt er een 1e prioriteit aangegeven, dan zit het nu bij de factuur. Allemaal valse beloftes via de klantenservice, en elke keer of einde van de week of binnen 1 a 2 dagen het geld retour. Ik bel vandaag nog 1 keer op en anders neem ik echt andere maatregelen. Dit is echt belachelijk met hun valse reclame en beloftes! Ik ga hier nooit meer bestellen…..
Als een consument per acceptgiro zou bestellen bij Zalando, en de consument niet binnen de afgesproken periode betaald dan komt er een rente of iets overheen via de deurwaarder! Belachelijk belachelijk!
Ik moet sterren aanklikken bij te geven mening over Zalando maar Snelheid geef ik een 0 voor, vriendelijkheid??? met valse belofte dus ook 0, oplossing??? 0!!!
Desired solution:
VANDAAG nog mijn geld terug! En dan ben ik als nog niet tevreden over de gang van zaken.