My complaint:
KLACHT:
Bij aanvinken gratis kind en de instructies te hebben doorlopen, is kaartje voor kind toch berekend. Mijn verwachting werd gewekt dat deze verrekend zou worden. Ook heb ik inmiddels geconstateerd dat deze is afgeschreven van mijn creditcard. Vervolgens telefonisch contact opgenomen waarbij ik >5 minuten in de wacht werd gehouden (dus nog meer betaald) en uiteindelijk niemand aan de lijn kreeg. Vandaag na een keer te worden opgehangen, wel uw medewerker aan de lijn gekregen, en vervolgens twee keer in de wacht gezet, niet geholpen of tegemoet gekomen, niet serieus genomen, geen begrip en dus nogmaals flink bedrag betaald. Op deze wijze voel ik me afgezet – hoe verdien je zoveel mogelijk geld en laat je mensen in de luren lopen. Ik voel mij slecht behandeld, zal deze site nooit meer gebruiken en afraden bij anderen.
Ik sta open voor een juiste afwikkeling , namelijk het kind kaartje gratis.
Desired solution:
Het " gratis" kaartje voor mijn kind restitueren