My complaint:
Geachte heer/vrouw,
Ik heb namelijk 3 e-mail adressen:
jean.leroy@live.be
zotjean@hotmail.com
lerje__97@live.be
Ik neem aan dat de site vernieuwd is van Hotmail naar Outlook.
Sinds Outlook kan ik mij niet meer inloggen op het e-mail adres jean.leroy@live.be. Als ik mij inlog komt het volgende: ‘ Het lijkt alsof iemand anders je hotmail gebruikt ….’ kortom ik moet een code verzenden naar een ander e-mail adres, ik krijg die code in het ander e-mail adres. Ik geef die code in en als antwoord krijg ik: ‘Er is een interne fout opgetreden probeer het later opnieuw.’ Ik krijg dit voortdurend. Nu kan ik mij zelf niet meer inloggen op mijn andere e-mail adressen omdat ik nog extra beveiliging moet invullen en dit lukt ook maar niet! Conclusie: ik kan niet meer in mijn mails kijken terwijl ik dit dringend nodig is!
Wat is hier het probleem ?
Desired solution:
Nog geen (goeie) oplossing gekregen.