Complaint: afsluiting onterecht

user-126157 on 13 September 2012 about Geen idee in category Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wat jullie monteur beweerd is niet waar hij zou woensdag komen en niet donderdag en wat het telefoonnummer betreft kan ook nier wij hebben niet eens een vast nummer.
En het nummer waarmee wij hebben gesproken is van mijn moeder en die heeft ook geen vast nummer.
Zo uit het verhaal van de monteur worden wij als leugenaars uitgemaakt terwijl dat niet het geval is.
Wij moeten toch maar contact opnemen met Das wij hebben getuigen dat het zo is gegaan als wij zeggen.
Wij komen er toch niet uit.
Wij willen de aansluitkosten voor binnen wel betalen zoals ik al eerder heb aangegeven.
Desnoods aan de monteur.
En ik snap niet waarom het 10 werkdagen moet duren om weer aangesloten te worden terwijl het afsluiten ook binnen vijf min kan.
En vanwege de kinderen vinden jullie het niet erg anders hadden jullie ons ook wel even tegemoet kunnen komen.

Desired solution:

BEKEND.............

All complaints of