Complaint: Foute voorlichting

user-44796 on 24 March 2011 about Geen idee in category Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste Jacob Middeldorp,

Eind januari 2011 heb ik mij vervoegd in een KPN winkel te Tiel. Mijn verzoek was om een internet aansluiting op het adres Molenkampstraat 4 te Enspijk te realiseren. De verkoper vertelde mij dat er geen telefoonlijn in het pand aanwezig was en als deze aangelegd moest worden, dit geruime tijd in beslag zou nemen. Hij had wel een alternatief de Dongel. Er zat voor mij niets anders op, daar ik voor mijn werk een internet aansluiting nodig heb. Vervolgens heb ik voor max. een jaar een abonnement afgesloten. Al vanaf de eerste dag ging het niet goed. Geen verbinding, ineens na vier dagen en amper op het internet te zijn geweest was het tegoed op en meer van dat soort ellende. Het wilde niet dus weer naar de winkel met de vraag een vaste aansluiting aan te leggenm en wat dat guing kosten. De verkoper kon daar geen antwoord opgeven maar smeerde mij vervolgens wel weer een KPN abbonnement aan voor de vaste aansluiting. Wat schetst mijn verbazing een weet later staan twee vrachtwagent en een kraan op de stoep. ze kwamen even een lijntje trekken. De “aanvoerder”had een tekening uit 1968 bij zich waar precies de aansluiting zat en ja hoor, kwestie van minuten en de lijn was in de verbinding. Twee dagen later kwam weer iemand om de lijn te testen en al met al had ik binnen twee weken een vaste internet aansluiting. Waarvoor dank. Had ik dit ee4rdergeweten, had ik die onhandige en niet gebruiksvriendelijke Dongel NOOIT genomen. al zeker 40 jaar ben ik trouwe klant van KPN, hiervoor PTT en dat moet zo blijven !

Nog even dit, door mij werden omtrend dit gebeuren al klachtbrieven verstuurd o.a. aan KPN te Groningen Heb tot op heden niets van ze vernomen.

Desired solution:

Als jij Jaap sportief ben en dat ben je, dan kom mij tegemoed en zet een streep door dat Dongelcontract. Wij laten onze goede relatie toch niet verpesten door een contract waar ik niet mee geholpen ben en voor jouw een kleine moeite is om ongedaan te maken?

Op voorhand zeg ik nogmaals KPN OK, Dongel nee.

De kosten die ik met dat geduvel met die Dongel bij de Computerwinkel heb moeten maken van E190,00 en de tijd die ik kwijt ben geweest met op en neer rijden naar Tiel en Geldermalsen Daar zullen we het verder maar niet over hebben.Ik ben blij met mijn vaste aansluiting.

All complaints of