My complaint:
Op 04/01 nam ik contact op met Redcoon.be ivm 3D brilletjes die verkeerd besteld waren met de projector. Geen probleem (service!), redcoon maakte een Retour met Akkoord (RMA) op en als het pakje bij hun was zou ik een bevestiging krijgen en daarna een terugbetaling.
Pakje opgestuurd naar hun terugzendpunt in Mortsel (zoals vermeld in hun RMA (België)). Paketje werd door bpost afgeleverd met ontvangstbevestiging op 08/01 (afgetekend door ontvanger op hun adres).
Na twee weken nog geen bevestiging, contact opgenomen met Redcoon. Beweren trackingnummer bpost niet bestaat, dit ondanks ik alles doorgaf via screenshots en copy/paste van nummer. Dan na veel rond de pot gedraai, werd gemeld dat het paketje eerst van België naar hun Depot in Duitsland moest en pas daarna zou bevestigd worden en terugbetaling. Gingen het nakijken. GEEN NIEUWS. Nog eens contact opgenomen, weer alles doorgestuurd van gegevens, een week later: GEEN NIEUWS.
Het is nu bijna een maand later: GEEN INFO en GEEN GELD TERUG.
REDCOON AUB stop dat afwimpelen, het is afgeleverd (=handtekening ontvanger = bewijs is er) ! Wat jullie daarna intern doen is niet de zaak van de klant !
Desired solution:
FEEDBACK en GELD teruggave zoals in de handelsvoorwaarden staan.