Complaint: Geen informatie gehad over het griepvirus in Hotel Auramar

user-181696 on 02 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze klacht is dat we niet geinformeerd zijn over een “griepvirus” wat rondgaat in Hotel Auramar. Misschien had,door vooraf ons te informeren, ons veel leed bespaard kunnen worden. Het is in onze ogen een kwalijke zaak dat er al een tijd iets aan de hand is in Hotel Auramar en dat wij hiervan niet op de hoogte zijn gesteld. Mijn man is nl de hele vakantie ziek geweest ook na een bezoek aan een arts in het International Health Centres (kuur ed gekregen) wisten wij nog van niets! Doordat we zo druk waren met overleven hebben we ook geen contact gehad met andere gasten en kwamen wij pas op moment van vertrek er achter dat er een “griepvirus” was in Hotel Auramar en ook al een tijd! Helaas voor ons te laat, deze vakantie heeft niets gebracht van wat we er van verwachten. Het zou een heerlijke relax en geniet vakantie worden maar stond op deze manier alleen maar in het teken van diaree, overgeven en doktervisite. We zijn meer op onze kamer geweest dan buiten, en gebruik maken van all inclisive was al helemaal niet aan de orde. Dit kan niet de bedoeling zijn van een vakantie. Tot nu reisden we graag met Arke maar op dit moment overheerst de boosheid en teleurstelling!

Desired solution:

Excuses en een financiele tegemoetkoming zouden op hun plaats zijn!
Informeer uw gasten en niet alleen over het huren van een auto of andere uitstapjes maar wijs hun op de risico's want gezondheid gaat nog altijd boven geld!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 11 juli 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of