Complaint: GEEN internet. Waardeloos bedrijf, diep teleurgesteld

user-167535 on 16 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

6 dagen geleden had ik plots geen internet meer, alles gecontroleerd, hij gaf aan dat ik gewoon internet had maar bij het openen van een website gaf hij meteen aan dat ik moest inloggen in Thomson.

Inmiddels 5,5 uur aan gesprekken (12 gesprekken) met kpn verder, 6 beloofde terugbelafspraken, 7 leugens verder ben ik nog geen steek verder. Heb in totaal met 12 medewerkers aan de telefoon gezeten en allemaal vertellen ze iets anders, kunnen ze het niet vinden, gaan ze iets in werking stellen, zetten ze je voor 45 min in de wacht om vervolgens de verbinding te verbreken, sturen ze een monteur langs die gebeld zou hebben. En overal merk ik niks van! geen één gemiste oproep, niet iets wat uit hun komt. Geen alternatief helemaal niks!

Door op internet te sporen kwam ik erachter dat je een dongel opgestuurd kan krijgen, lijkt mij service van KPN maar nee, er werd gewoon gezegd toen ik mijn ongenoegen uitte meneer, als u er geen vertrouwen meer in hebt, ga dan naar iemand anders!

Ik ben echt diep teleurgesteld in de service van KPN waar ik jaren bewust voor heb gekozen. Normaal zou ik KPN altijd aanprijzen ook al is het wat duurder, maar nu raadt ik iedereen af KPN te gebruiken.

Zelf ben ik achter meer dingen te komen dan menig callcenter medewerker mij hebt kunnen vertellen!

Jammer hoor.

Desired solution:

Dat het met spoed wordt opgelost, en excuusbrief van KPN en een schadevergoeding voor de tijd dat ik geen internet heb (waar ik wel voor betaal), de tijd dat ik ermee bezig ben, en de belkosten. Momenteel al bijna een week zonder internet, daar gaan mijn tentamens!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Roy1001,

Wat vervelend om te lezen dat je al zo lang zonder verbinding zit.
Het is begrijpelijk dat u het advies van onze medewerker 'stap maar over' niet vindt volstaan.
Hier ben ik het uiteraard met u mee eens.

Uit het systeem is gebleken dat de technische dienst bezig is dit probleem op te lossen.
Zodra u weer een verbinding heeft, kunnen we kijken op welke mogelijk manier wij u kunnen compenseren.
Dit doen wij pas na het oplossen van de storing, zodat we dan een totaal overzicht kunnen maken van de totale geleden schade door u.

Zodra u dus weer een signaal heeft hoor ik graag van u.

Mijn oprechte excuses.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of