Complaint: Geen kofferlabels

user-106846 on 04 June 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanmiddag werd ik gebeld door Arke Hoorn. Of we alle reisbescheiden via de mail hadden ontvangen, was de vraag. Jazeker en alles uitgeprint. En maar goed ook, want Arke doet tegenwoordig heel veel digitaal. Op mijn vraag hoe ik dan aan kofferlabels kwam, antwoordde de stagiair doodleuk dat je die gewoon bij de Hema kan kopen. Nou ja, zeg! Wel voor ruim € 1.700,- een reis boeken en betalen, maar kofferlabels kunnen er niet meer af? Dit ben ik niet gewend van een reisbureau waar mijn man en ik al vanaf 1994 komen. Ik ben hier toch wel zeer verontwaardigd over.

Desired solution:

Dat je gewoon bij de Arke vestiging in je woonplaats kofferlabels kunt halen. Digitaliseren, prima, maar dit is geen service!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 5 juni geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de klant, maar zonder resultaat. Wij hebben daarom op 5 juni een reactie gegeven via de e-mail. Afdeling, klantenservice Arke

All complaints of