Complaint: Geen krant

user-38581 on 01 February 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren gebeld met Dame die mij NIET vriendelijk te woord stond. Ik vroeg waar zijn mijn BONNEN – morgen is het 1 februari en vandaag heb ik de laatste bon gebruikt!
De krant wordt morgen BEZORGD. Dat is niet afgesproken zeg ik haar. Zij beweert van wel – ik weet zeker van niet. Ik haal de krant bij AH ca 200 mtr. lopen, dan weet ik dat ik hem krijg. De dame deed lelijk en zij dat “ze” het goed bij De Telegraaf deden! GEEN KRANT !?

Gewenste oplossing

Ik heb deze morgen 1,50 euro op de bali gelegd en de krant gekregen.

S. Hellinga
3852 AD 12

All complaints of