Complaint: geen krant ontvangen

user-191217 on 29 July 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

voor de zoveelste x geen krant ontvangen.

Desired solution:

dat ik mijn abonnement kan opzeggen, maar aangezien ik een contract heb van 1 jaar gaat dit niet lukken. ik heb alleen maar ellende met de telegraaf, ook met de betalingen. ik ben zelfs al bedreigd met een deurwaarder, terwijl ik alles gewoon betaal.
ik ben het zo zat! als mijn contract afloopt, is d.d. 24 oktober a.s., wil ik deze krant nooit meer.
ik heb mijn abonnement al in mei opgezegd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

All complaints of