My complaint:
wel de stentor in de bus gekregen heb geen abonnement,geen telegraaf hoe is dit nou mogelijk ?????
Gewenste oplossing
verwacht nog wel de telegraaf vandaag.
wel de stentor in de bus gekregen heb geen abonnement,geen telegraaf hoe is dit nou mogelijk ?????
verwacht nog wel de telegraaf vandaag.