Complaint: geen krant ontvangen

user-43731 on 15 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wel de stentor in de bus gekregen heb geen abonnement,geen telegraaf hoe is dit nou mogelijk ?????

Gewenste oplossing

verwacht nog wel de telegraaf vandaag.

All complaints of