Complaint: geen levering

user-111906 on 01 July 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

eind maart hebben wij een complete woonkamer en eetkamer besteld, we zouden de dag erna doogeven of de ook de eetkamerstoelen wilden hebben. ons is toegezegd dat deze ook op de zelfde dag geleverd zouden worden en dat we anders bericht zouden krijgen. meubels zijn geleverd op 15-06-2012 echter de vitrine kast is beschadids (hier zijn oderdelen voor besteld) en tot onze verbazing geen eetkamerstoelen. ik heb hier over gebeld, werd niet zo vriendelijk te woord gestaan en gemeld dat ik maar geduld moest hebben. nu 2 weken later weer gebeld, blijkt dat het helemaal mis gaat bij de fabrikant. dit is ons nooit medegegeeld en ik kan nu nog steeds niet aan mijn eettafel zitten zonder stoelen. het frustreerd ons dat wij er zelf achter aan moeten bellen en dat wij niets uit woonsquare zelf horen. ook toen ik aangaf dat ik niet tevreden was over deze manier van handelen heb ik geen respons gekregen

Desired solution:

dat er een manier gevonden word om mijn stoelen sneller te leveren, of dat mijn stoelen vervangen worden door iets van dezelfe eisen en dat deze geruild worden.
over de andere meubels ben ik tevreden maar we zijn ontevreden over de beloftes die niet nagekomen worden.
wij hebben ene huis gekocht , mooie meubels bij jullie en nu kunnen we er nog niet volledig gebruik van maken en continue uitleggen dat we nog dingen missen en niet weten wanneer deze komen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

All complaints of