Complaint: Geen levering

user-154316 on 19 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Klachte levering zou zijn tussen 1 en 15 januari, vervolgens mail dat de levering twee weken later zou zijn,ik een mail gestuurd dat dit niet volgend afspraak is. krijg dag later 17-01-2013 bericht dat de bestelling is ingepakt.En een mail van KLANTEN SERVICE dat het inderdaad onderweg is. Vandaag 19-01-2013 dat ze het product toch niet kunnen leveren, geld terug gestort wordt!!! Fijn deze bestelling al gedaan half december 2012.

Desired solution:

De rente terug storten spoedoverboeking van het geld en compesatie dat het product niet geleverd wordt.
Had ik inmiddels al ergens anders gekeken voor deze
snowboots.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Kimmel,

we hebben hierover contact gehad met onze collega's van de Zalando Lounge. We hebben van hen begrepen dat zij vandaag reeds contact met u hebben gehad over deze kwestie.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of