Complaint: geen levering

user-197261 on 04 September 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb afgelopen zaterdag (31/8) 10 flessen wasverzachter besteld en ze zouden op dinsdag avond (3/9) worden geleverd tussen 18.00 en 21.00, hiervoor heb ik ook nog eens een extra 2 euro moeten betalen. Ik heb het besteld via pleinshoppen en die hebben mij een mail gestuurd waar ik mijn pakje kon volgen. Ik drukte op de link en er stond dus dat het pakje al was geleverd terwijl dat helemaal niet het geval is, hij is ook niet bij buren bezorgd en er lag ook geen kaartje in de brievenbus. Ik heb gewacht en gewacht, maar er is helemaal niemand langsgekomen/niemand heeft aangebeld. Ik wil mijn bestelling alsnog hebben.

Desired solution:

Mijn bestelling alsnog krijgen (10 fl. wasverzachter silan ylang ylang) en mijn extra 2euro terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of