Complaint: Geen loungesetje en geen service

arnold40 on 03 June 2011 about Praxis in category Bouwmarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Maandag 30 mei ging ik naar Den Helder om het loungestje waar 20 % korting vanaf ging op te halen. Vroegen het aan een medewerker en die zei die hebben we niet waarschijnlijk van de week. Mijn vriendin vroeg wanneer van de week en hij zei met zijn rug naar ons gekeert van de week zei ik toch? We haalde de bedrijfsleider erbij en die zei dat ze waarschijnlijk 4 setjes van de week binnen zouden krijgen.
We konden niet bestellen maar wel ons nr. en adresgegevens achterlaten. Gedaan en in de avond nog teruggebeld welk setje want dat was er niet bij geschreven.
De bedrijfsleider beloofde ons echt 2 keer dat we gebeld zouden worden.
Niet dus woensdag in de avond nog niks wij weer bellen want we hoorden dat een ander stel daar een loungesetje hadden gekocht wat heel erg veel op ons setje leek.
Ze zeiden dat ze het niet binnen hadden gekregen en ook niet krijgen.
In de folder staat niet op is op.
Wij moeten overal achteraangaan en nog met lege handen.
Bij de Gamma hebben ze de service als het er niet meer is zoeken zij naar een oplossing.
Nu moet ik maar vaker naar de Gamma en de Formido waar ze wel deze service hebben.

Desired solution:

Het loungesetje met korting en omdat ik zoveel moeite heb moeten doen brengen jullie het ook maar.

All complaints of