Complaint: Geen melding gehad van aflevering pakket bij buren

user-155588 on 24 January 2013 about Selektvracht in category klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik mocht leuk mijn kerstpakket zelf uitzoeken en die werd verstuurd. Toen ik dacht het duurd wel erg lang, ben ik de bezorgstatus eens gaan bekijken. Tot mijn verbazing stond daar dat het pakket bezorgd was, terwijl ik niet eens thuis was! Uiteraard ik gebeld (kost weer bakken met geld), en ze gingen het uitzoeken. De conclusie van dat onderzoek was dat ze aan de hand van gps konden zien dat de bezorger echter aan mijn deur was geweest. Nou, ik kan vertellen dat hier dus niks van klopt!! Gister kwam ik mijn buurjongen tegen en die vroeg zich af wanneer ik eindelijk het pakketje bij hem op kwam halen. Ik: ?????? Maar natuurlijk, geen briefje gehad in mijn brievenbus dat het bij de buren af is geleverd ofzo. Gelukkig heb ik eerlijke buren, maar als ze het pakketje hadden gehouden had ik dus niks gehad.
Ik wil ook even zeggen dat dit al de tweede keer is, dus dat ik via Selektvracht nooit meer iets wil ontvangen. Bespaard me uiteindelijk een hoop tijd en belkosten!!

Desired solution:

Ik zou graag mijn belkosten vergoed willen hebben, want het is jullie fout dat ik nooit een brief in mijn brievenbus heb gehad met: Helaas u was niet thuis, het pakketje is bezorgd op nr. ...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of