Complaint: Geen netwerk

user-217747 on 16 December 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon opgehaald bij Vodafone. Als ZZP’ER (zakelijk gebruiker) ben ik afhankelijk van mijn telefoon, maar vanaf het moment dat mijn nieuwe simkaart in het nieuwe toestel zit heb ik geen bereik meer. Vandaag heb ik na voor de 6e keer naar een winkel te zijn gegaan begrepen dat het om een technische storing gaat. Inmiddels ben ik hier al een dag mee bezig en heb ik 6 sim swaps achter de rug. Zeer teleurstellend dat niemand een verwachte eindtijd kan geven wanneer de storing waarschijnlijk opgelost zal zijn. Daarnaast geeft Vodafone geen enkele service; geen prepaid kaart, geen compensatie, helemaal niks. Ze vinden het alleen maar heel vervelend… Daar heb je als gebruiker dus helemaal niks aan. Heel teleurstellend zeker als je bedenkt dat ik al 10 jaar klant ben en er gemiddeld voor 2400€ op jaarbasis naar Vodafone gaat.

Desired solution:

Financiële compensatie
Vervangende mogelijkheid om te bellen
Heldere informatie

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

All complaints of