My complaint:
Na overgenomen te zijn van Tringg naar Simyo, werd iedereen wijs gemaakt dat bepaalde instellingen van Tringg (niet meer kunnen bellen of internetten dan het ingestelde limiet tenzij zelf akkoord gegeven wordt) niet meer mogelijk zijn in het netwerk van Simyo. Nu ineens ben ik geblokkeerd vanwege te hoog datagebruik en moet ik 170 euro aan verbruik gaan betalen. Terwijl een andere klant van simyo bij overschrijden van limiet een melding krijgt hiervan zodat die niks extra hoeft te betalen. Simyo gebeld geven ze aan dat ik gewoon nog steeds een Tringg klant ben en niet echt Simyo. Zo verwarrend en zo oneerlijk want Tringg daar kon je nooit over je limiet heen. Verder heb ik geen persoonlijke ondersteuning gekregen ondanks dat ik de situatie helder heb uitgelegd. Verder is mij te kennen gegeven dat ik zelfs in alles zelfs een hoger tarief betaal zelfs dan prepaid.
Desired solution:
Tegemoetkoming in de kosten en evt. betere berichtgeving over overschrijden datalimiet en of iemand nou Simyo is of Tringg