Complaint: Geen omruiling bij fabrieksfout (erkent door htc)

user-126375 on 09 September 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in mei een HTC One X aangeschaft bij de BelCompany.
Een maandje later kwam het nieuws van htc dat er een ontwerpfout in de eerste batches van dit toestel zaten. mijne valt hieronder. Door deze ontwerp fout heb ik op sommige plaatsen geen of nouwelijks wifi signaal terwijl andere personen hier volledig bereik hebben. Wanneer er in het toestel geknepen wordt heb ik opeens weer vol signaal ( Precies zoals HTC beschrijft in hun bekendmaking)

Nu is het zo dat ik graag kosteloos een nieuw toestel wil van HTC omdat dit punt 1 een erkende fabrieksfout is, en omdat ik niet mijn gsm voor 3 weken wil inleveren en hierdoor dus niet bereikbaar kan zijn. Ik kan mijn sim niet overplaatsen in een ander toestel, simpelweg omdat de sim die ik nu heb een Micro Sim is, en omdat ik geen ander toestel heb.

Vodafone/Belcompany geeft aan dat ik hem dan maar had moeten verzekeren, dan had ik een leentoestel gekregen.

Belachelijk, HTC erkent hun fout, en ik ben als klant de dupe.

Desired solution:

Een directe omruiling van mijn toestel.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte klant, We hebben u afgelopen vrijdag 7 september per e-mail benaderd, echter tot op heden geen reactie van u mogen vernemen. Kunt u alsnog reageren op de e-mail? Alvast bedankt, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels hebben wij contact gehad. Uw toestel is door HTC opgehaald.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of