Complaint: Geen onderdelen en/geld ontvangen

user-47314 on 28 November 2013 about mister-auto in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 30 oktober via de webshop onderdelen besteld en gebruik gemaakt van de aanbieding boven de 70 euro bestellen = gratis bezorgen. Tijdens het bestellen boven de 70 euro kreeg ik in het scherm naast 0,0 euro verzendkosten een ander kostenregel (ben vergeten hoe dat op de website omschreven was) met een bedrag van €6.95 te zien. Om deze redenen heb ik telefonisch contact gehad met een van de medewerkers via 09003600360.Volgens de medewerkers moest ik het bedrag zonder extra kosten via bank overschrijving overmaken en betalingsbewijs mailen. Zoals afgesproken, het bedrag overgemaakt. Meer dan een week was de status van mijn bestelling wachten op betaling. nu ben ik een maand verder en nog steeds geen onderdelen of geld retour. Heb inmiddels meerdere keren gebeld voor het retourneren van mijn geld.

Desired solution:

Mijn geld 100% terug binnen 3 dagen en mister-auto tik op de vingers geven

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about mister-auto

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind mister-auto to pickup complaint

All complaints of