Complaint: Geen ontvangen betalingsherinnering, vervolgens aanmaning met verhoging van €40,-

user-158968 on 07 February 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een vergeten afspraak voor medische zorg €40,- in rekening gekregen. Deze ben ik vergeten te betalen. Ik heb vervolgens geen betalingsherinnering ontvangen en nu is het bedrag van €40,- verdubbelt naar €80,-. Ik vind dit een exorbitant hoog bedrag, zeker omdat ik ook geen herinnering heb ontvangen.

Na gebeld te hebben met de klantenservice, ben ik door een medewerker behandelt als een klein kind, en was er moeilijk tussen te komen. Vandaar mijn klacht via deze weg.

Desired solution:

Kwijtschelding van de incassokosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben u telefonisch gesproken en u geeft aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Famed.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De reactie was inderdaad naar tevredenheid opgelost. Zeer vriendelijke dame en een plus voor zowel snelheid van reactie als vriendelijkheid.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

All complaints of