Complaint: Geen onvangst bepaalde zenders en moeilijkheden bij veranderen van pakket

user-39113 on 03 February 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al eentijd klant van canal digitaal. Afgezien van een steeds hogere prijs die ik voor de geleverde diensten betaal was ik redelijk tevreden. Eind 2010 kon ik opeens een aantal zenders van mijn pakket waar ik voor betaal niet meer ontvangen ?! Heb begin januari maar eens gebeld hoe dit kan. (eerst natuurlijk 10 minuten in de wacht a 15 cm per minuur). Er werd me verteld dat er bepaalde zenders uit mijn pakket niet meer te onvangen zijn zonder hd-ontvanger, en of ik deze bij hen zou willen kopen. Heb aangegeven dat ik dat niet wilde en dat ik weer naar het basispakket terug wil. (wel 3 maand betaald voor een pakket dat ik niet kan zien, en bovendien ook de komende maand nog). Ze hebben nog wel hun veronschuldigingen aangeboden, ik moest maar een aangetekende brief sturen met een klacht omdat ik niet ingelicht ben over de veranderingen.
Mooi een week of twee later een rekening voor het uitgebreide pakket voor de komende periode.
Weer gebeld, nu 12 minuten in de wacht, en vervolgens onbeschoft benaderd door de telefonist. Ik kon volgens hem de rekening verscheuren, en in plaats van zijn verontschuldigingen aan te bieden voor de verkeerde rekening en de belachelijk lange wachttijden (waar wij als klant heel wat geld aan spenderen) ging hij moeilijk lopen doen over mijn keuze in het belmenu. Is dit nou een net bedrijf ?? Ik vraag me af of ik nu wel op een normale manier van mijn duurdere, en voor mij niet te ontvangen pakket afkom ?? Maar afwachten, en misschien wel weer een minuut of 10-15 in de wacht staan als het weer niet klopt.

Gewenste oplossing

Een fatsoenlijke behandeling van klanten. m.a.w. een andere klantenservice! En niet betalen voor de wachttijd, het lijkt me niet dat wij klanten op moeten draaien voor deze kosten.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Het is vervelend om te vernemen dat u dit is overkomen. Volgens onze recente gegevens is uw eigen pakket, na contact met onze klantenservice, weer op actief gezet. Wanneer de wachttijden aan de lange kant zijn, adviseren wij op dat moment om op een later tijdstip nogmaals te bellen. Langere wachttijden dan gebruikelijk worden direct gemeld bij telefonisch contact. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of