My complaint:
Mijn klacht geplaatst op 23-11-2010 over de SNS-Bank is helemaal NIET opgelost ! Hoe komen ze erbij. De SNS-Bank heeft inhoudelijk nog NOOIT hierop gereageerd en neemt enkel een heel onrealistisch standpunt in om maar vooral niet te hoeven betalen. Zij verdienen met het allervolste recht de allerslechtste bank te zijn op het gebied van klant- en servicegerichtheid (Tros Radar uitzending van 06 dec jl.). Ik voel mij nog meer aangetast in de persoon omdat nu geprobeerd wordt met leugen(s) het aangetaste blazoen weer wat op te poetsen. Nogmaals, deze bank haalt nog niet eens een 1: de klacht na meer dan een halfjaar nog niet inhoudelijk behandelt en dan maar jokken dat ie is opgelost ! Het blijft evenals de klacht te gek voor woorden en bovendien erg bank-onwaardig.
Gewenste oplossing
Volgens de verwachting van toezichthouder(s) in de bankwereld en uit de privacybescherming had deze bank met een conveniërend voorstel moeten komen. Dat is niet gebeurd, sterker nog: de SNS reageert zo goed als niet en gaan al sowieso niet inhoudelijk in op mijn ernstige klacht. Zij is blijkbaar NIET in staat om een plausibele verklaring te geven voor het vaststaand feit dat mijn saldi wél schommelen op mijn door de SNS-Bank ‘op-nul-gezette’ rekening. Zelfs de politie is ervan overtuigd dat mijn bankrekening wordt gebruikt, maar door WIE ?