My complaint:
Ik heb via een webwinkel een pakketje besteld dat 09-11-2012 bezorgd had moeten worden door selekt vracht. Ik ben de hele dag thuis geweest, heb noch een pakket, noch een bezorger gezien. Bij track en trace staat dat het pakket twee keer is aangeboden en dat het vandaag nog eens aangeboden zou worden, het is immers vandaag nog een bezorgdag,niks is minder waar. Dus nu mag ik a.s maandag kosten gaan maken om te achter halen waar mijn pakket is gebleven en hoe ik het alsnog krijg. Belachelijk is het dat ik een toeslag moest betalen voor het bezorgen, dat ik niks, geen briefje van selektvracht in de bus krijg en dat ik nu zelf achter mijn pakket aan moet. Ik zou zeggen, selektvracht, zorg voor goede bezorgers, zij moeten het bedrijf verder helpen, werknemers zijn je spil. Voor de webwinkel, neem aub een ander bezorgbedrijf, dit is frusterend.
Desired solution:
Ik wil graag weten waar mijn pakket is.