My complaint:
Ik heb een afbetaling lopen via de inkasso unie ik had aangegeven dat ik iedere maand netjes een acceptgiro thuis wil ontvangen afgelopen maan heb ik deze dus binnegekregen met het verzoek voor de 25e te betalen dit had ik netjes gedaan op de 20e nu kreeg ik een dag later een brief binnen of ik 100 euro wilde over maken voor aanstaande vrijdag omdat ik mijn termijn niet betaald had.
Ik hierop gebeld met de inkasso unie en de mevrouw aan de telefoon wilde hierop weinig medewerking verlenen enige wat ze me vertelde is dat er in het systeem staat dat ik de 15e moest betalen en niet de 25e.
hierop heb ik meerdere malen aangegeven dat ze zelf een brief sturen dat er voor de 25e betaald moet worden daar ik dit ook gedaan heb.
werd toen doorgestuurd naar de crediteuren beheer geloof ik ik vroeg hoe zijn deze te bereiken ze gaf aan via post of email.
ik dus om het email adres gevraagd omdat dit meestal vlugger gaat gezien het aanstaande vrijdag betaald moet zijn volgens hun waar dit niet terecht is.
Ik heb in die mail alle 2 de facturen mee gestuurd waarop staat dat ik voor de 25e moet betalen en dus niet de 15e.
Na ondertussen een week verder te zijn nogsteeds geen enkel iets vernomen van inkasso unie terwijl ik wel een reactie terug kreeg dat mijn bericht zo spoedig mogelijk verwerkt word en dat ik spoedig reactie krijg
Desired solution:
Zeer spoedig of telefonisch contact of mail contact over het verhaal.