My complaint:
Ik vind het onbegrijpelijk dat de SNS geen enkele reactie aan mij geeft n.a.v. mijn klachtenbrief van 11 oktober 2011.
Op 23 juni 2011 deed ik schriftelijk mijn oorspronkelijke verzoek om de rentevastperiode te verlagen van 20 naar 5 jaar en een renteverlaging van 6,3% naar 4,7% (plafondrente 5,5%) Ondanks herhaalde pogingen door mijn tussenpersoon en een aangetekende klachtenbrief, is er geen enkele reactie door de SNS bank.
Desired solution:
De SNS zet de leningsdelen die het hier betreft alsnog met terugwerkende kracht per 23 juni 2011 om naar een rentevastperiode van 5 jaar met de toen geldende plafondrente van 5,5% en brengt geen boeterente in rekening.
Gezien de schade die mijn relatie met de SNS bank heeft opgelopen, stel ik voor dat zij geen kosten voor het wijzigen in rekening brengen.
De tijd die ik tot op heden heb moeten besteden aan deze zaak ligt rond de 15 uur, afgezien van de ergernis en stress. Ik spreek de wens uit dat de SNS bank daar een passende reactie op geeft.