Complaint: Geen reactie op klacht van 11 oktober 2011

user-71084 on 24 November 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik vind het onbegrijpelijk dat de SNS geen enkele reactie aan mij geeft n.a.v. mijn klachtenbrief van 11 oktober 2011.

Op 23 juni 2011 deed ik schriftelijk mijn oorspronkelijke verzoek om de rentevastperiode te verlagen van 20 naar 5 jaar en een renteverlaging van 6,3% naar 4,7% (plafondrente 5,5%) Ondanks herhaalde pogingen door mijn tussenpersoon en een aangetekende klachtenbrief, is er geen enkele reactie door de SNS bank.

Desired solution:

De SNS zet de leningsdelen die het hier betreft alsnog met terugwerkende kracht per 23 juni 2011 om naar een rentevastperiode van 5 jaar met de toen geldende plafondrente van 5,5% en brengt geen boeterente in rekening.

Gezien de schade die mijn relatie met de SNS bank heeft opgelopen, stel ik voor dat zij geen kosten voor het wijzigen in rekening brengen.

De tijd die ik tot op heden heb moeten besteden aan deze zaak ligt rond de 15 uur, afgezien van de ergernis en stress. Ik spreek de wens uit dat de SNS bank daar een passende reactie op geeft.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste heer Hogenes, We hebben je een e-mail gestuurd met onze reactie op je klacht omdat deze persoonlijke informatie bevat die we niet openbaar willen publiceren. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Responded on 02 December 2011 at 08:43

De klacht is zorgvuldig opgepakt door de SNS bank. Na het uitzoekwerk kreeg ik een duidelijk antwoord. Fouten maken is niet erg, het gaat steed weer over hoe je dat als bedrijf oplost.

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klant per e-mail uitleg gegeven over de procedure bij een renteverlenging van een hypotheek.

All complaints of