Complaint: geen reclame pakket ontvangen

user-182364 on 15 July 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb vorige week wederom weer geen reclame pakket ontvangen en ik begin het nu een beetje zat te worden dat de bezorging nog steeds niet op het gewenste niveau is. ik wil dat jullie nu eens een keer actie ondernemen tot betrekking van de bezorger. want ik vind dat het goed gedaan moet worden.

Desired solution:

dat alles weer normaal verloopt en uiterlijk dinsdag de folders in de bus liggen. zo moeilijk kan het niet zijn met alleen maar brievenbussen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw,

Wij hebben het bericht ontvangen dat, ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van reclamedrukwerk nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen.
De bezorger krijgt een waarschuwing, we gaan er vanuit dat u het folderpakket weer geleverd gaat krijgen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Consumenten Service

F +31 (0)30 264 35 66
Callcenter@netwerkvsp.nl

Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
www.netwerkvsp.nl

All complaints of