Complaint: Geen reclamefolders ontvangen en slechte klantenservice

user-93378 on 28 March 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij deze wil ik alweer een klacht melden over Netwerk VSP. Deze week alweer geen folders ontvangen, terwijl het probleem volgens hun wel opgelost zou moeten zijn.

Maar de oplossing is nog ver te zoeken. Inmiddels al 3x gebeld en telkens krijg ik weer het standaard riedeltje te horen dat ze contact op gaan nemen met de bezorgcoordinator en die gaat het verder regelen met de bezorger.

Maar dat blijkt voor geen ene moer te werken. Er worden nog steeds geen folders bezorgt.

Als het volgende week nog zo is, ga ik zelf maar stappen ondernemen want Netwerk VSP doet helemaal niks.

Desired solution:

NU NA ZOVEEL WEKEN WEL WEER FOLDERS ONTVANGEN EN WEL ZO SNEL MOGELIJK..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag heer/mevrouw,

Bedankt voor uw melding.
Wij hebben diverse malen onze bezorger aangesproken.
Graag wil ik van u weten of u de folders inmiddels heeft ontvangen?

Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice

All complaints of