Complaint: Geen rekening.

user-201616 on 28 September 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een product op Tommy Teleshopping besteld. Ik heb het product nu al vier dagen maar ik krijg maar geen rekening binnen.

Desired solution:

De rekening van het product ontvangen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Afterpay to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Inmiddels is de factuur verstuurd 30 september 2013 (vanwege ons automatische facturatietraject en afspraken van het aantal wachtdagen) en door de klant betaald op 01 oktober 2013.

All complaints of