My complaint:
Ik wilde vandaag gebruik maken van mijn waardecheque 2e kaart gratis voor de musical Wicked. Ik bestel 2 kaartjes voor 13-11 en mij werd gevraagd binnen 1 uur te betalen. Ik ging meteen online betalen via Ideal. Ergens in de betaalhandeling kwam in beeld ‘even geduld’ het leek of het programma vastliep. Opnieuw beginnen kon niet, want je kunt de link naar de betaling maar 1x gebruiken. Ik had al voor ca. 5,00 euro in de wacht gehangen bij de bestelling, dus ik ben naar de klantenservice gegaan. Heb daar melding gemaakt van het gebeuren en word vervolgens niet terug gebeld. Dit terwijl je je tel.nr. achter moet laten. 3x Heb ik een bericht bij de klantenservice achter gelaten. Ik ben hier de hele middag mee bezig geweest om vervolgens een bericht te krijgen dat de tickets vervallen zijn omdat ik niet tijdig betaald heb. Hoe frustrerend is dit????
Desired solution:
Ik ben tevreden met 2 kaartjes voor Wicked op welke avond dan ook. Maar wel met gebruik van de mij gestuurde waarde-
cheque