Complaint: geen restitutie int. oproep klantenservice na foutief dreigen afsluiten nummer

user-200964 on 25 September 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

youfone reageert niet volledig en adequaat op mijn klachten per klacht.nl en ticketservice youfone.nl, achteraf volledig gefundamenteerd gebleken. ten slotte geeft youfone aan dat nummer wordt afgesloten. klant voelt zich gedwongen vanuit vladivostok in aziatisch rusland (wereld overig zone) klantenservice te bellen om klacht te bespreken. telefoongesprek bestaat uit ca. 10 minuten wachttijd, 10 minuten gesprekstijd waaronder 2 keer in wacht stelling. probleem wordt aangepakt en fout erkend door youfone (factuur dient niet meer dan 300 maar minder dan 150 euro te zijn) en dreiging afsluiten nummer wordt ingetrokken. youfone geeft aan dat kosten oproep klant t.w.v. mogelijk ca. 60 a 80 of meer euro voor klant zijn.

Desired solution:

volledige compensatie telefoongesprek en compensatie onterecht incasseren van ruim 300 euro en besluit afsluiten nummer klant.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 27 September 2013 at 00:02

youfone geeft in een reactie aan dat de kosten niet gecrediteerd kunnen worden. voor de klant is dit onacceptabel en de klant twijfelt of de klacht inhoudelijk is bekeken. de klant zal de automatische incasso machtiging blijven intrekken

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Probleem is reeds opgelost middels tickets. Gesprekskosten kunnen helaas niet gecrediteerd worden.

All complaints of