Complaint: Geen service voor allergisch meisje 1 jaar oud

user-44097 on 18 March 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het boeken van een huisje voor 4 vrouwen met 4 kinderen was erg moeilijk bij centerparcs. Want 4 kinderen was niet mogelijk (!?) Uiteindelijk is dat gelukkig wel gelukt. Maar door al het heen en weer bellen ben ik de vraag vergeten te stellen voor een huisdiervrij huisje. Toen ik hier later naar vroeg gaven ze aan dat dit niet bestond in het park Zandvoort. Ik was ernstig verbaasd. Toen ik hen vroeg of er de mogelijkheid is om te checken of er in een huisje 4a5 weken geen huisdier heeft gezeten was dit er niet. Waar het op neerkomt is dat dit te veel werk is. Ik vind het erg dat deze service niet wordt geboden. Waar het nu op neerkomt is dat het meisje niet meer mee kan want de eczeem die ze krijgt is niet te overzien voor haar.
Centerparcs had nog wel de suggestie om wekelijks te bellen met de vraag of er een huisdier in ons huisje zit, zit deze er dan kunnen ze er niets aan veranderen.. Wat heeft bellen dan voor zin en kost dat net veel tijd voor hen?

Gewenste oplossing

Wanneer centerparcs kan kijken in welk huisje er 4a5 weken geen huisdier zit en of wij dan hier kunnen verblijven. Er zijn ong 50 huisjes van 8 personen. Dat lijkt mij niet meer dan een uurtje werk.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Geachte, We hebben uw klacht gelezen en willen deze graag in behandeling nemen. Zou u ons uw contactgegevens met vermelding van uw klacht willen doorsturen naar webcare@groupepvcp.com. We hopen een reactie van u te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

All complaints of