Complaint: Geen signaal

user-125622 on 07 December 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds vandaag met alle sneeuw geen signaal meer op de meeste zenders. Volgens Canal Digitaal ligt het aan de kop die opnieuw moet worden ingesteld. Ik heb als alleenstaande moeder geen ladder. Ik heb geprobeerd met een huishoudtrapje en een bezem om de kop te verplaatsen. Dat lukte natuurlijk niet. Weer gebeld. Zegt meneer dat ik maar iemand anders moet vragen. Ik heb niemand anders!! Ik heb duidelijk uitgelegd dat ik geen mensen ken in de buurt met een ladder en niemand die me kan helpen. Meneer bleef maar zeggen dat ik iemand moet vragen om te helpen. Hij luisterde niet naar me! Ik zit nu dus zonder tv en zonder hulp. Bedankt CanalDigitaal, weer een reden om zsm op te zeggen! Wat een slechte service! Hoe moeten ouderen dat doen? Moeten die ook in de sneeuw op een ladder? Wat als zij geen hulp kunnen vragen?
UPDATE: Nu, 10 dec nog steeds geen reactie van CD en nog steeds geen tv…
UPDATE: Ze blijven bij het verhaal dat ik zelf moet oplossen, of hun 70 euro betalen en dan doen zij het. Dat ik er de ballen verstand van heb, er alleen voor sta en geen ladder heb boeit ze niet. Deze klacht wordt dus NIET opgelost. Bedankt!

Desired solution:

Dat jullie zorgen dat ik weer ontvangst heb EN dat er wat meer klantvriendelijke mensen werken bij jullie klantenservice!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van meer dan een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of