Complaint: geen sim ontvangen, slechte service, herhaaldelijk zaken beloven en niet nakomen

user-68982 on 09 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na 12 september een sim only bij you fone af te sluiten tot op heden 9 november geen sim kaart ontvangen.
Na diverse telefoontjes en van de kast naar de muur gestuurd te zijn nog steeds niks in bezit.
Ik bel wekelijks om de status en krijg van allerlei beloftes alleen tot op heden is er nog niet 1 nagekomen, mijn dochter heeft tijdelijk een prepaid abonnement moeten nemen en dus extra kosten, hier wordt absoluut geen rekening mee gehouden, sorry voor t ongemak is steeds het antwoord en we zullen u zsm helpen. Een collega van me heeft exact dezelfde ervaring trouwens.Nou ik wacht nog steeds………..Erger nog, mijn dochter wacht met smart elke dag op dr nieuwe sim kaart met internet want wie van de girls kan tegenwoordig nog zonder, helaas gelooft ze niet meer in sinterklaas, dus in de schoen zal ie 5 december ook wel niet zitten!

Desired solution:

Zsm de beloofde simkaart en een tegenvergoeding voor al het gebel en loze beloftes. mvg Rene

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Afgehandeld met de klant

All complaints of