Complaint: @#$% geen Sintsurprise!!

user-148395 on 12 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

VERDORIE (en dat is nog netjes uitgedrukt!!) kom ik er net achter via de Tracktrace site dat de bezorger aan de deur schijnt te zijn geweest >> ik zeg schijnt want er ligt geen briefje in de brievenbus, dus wie zegt dat hij/zij daadwerkelijk aan de deur is geweest??!!
bel je met de klantenservice: ja sorry, u kunt het nergens afhalen,heel vervelend maar ik kan er niets aan doen…verdorie het is een Sintsurprise!!
morgen nieuwe poging: ja daar heb ik vanavond niets aan…
Baal behoorlijk. “vandaag besteld is morgen in huis”…bestel je ruim van te voren is er nog niets in huis!

Desired solution:

pakje alsnog bezorgen maar helaas op 5 december geen avond bezorging!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij geen pakket kunnen vinden met deze gegevens. Wij hebben de klant verzocht een mail te sturen naar ons met de juiste gegevens.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of