Complaint: geen telefoon meer

user-136856 on 25 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Almere, 25 oktober 2012

Geachte heer, mevrouw,

Te schandalig voor woorden hoe ik hier wordt behandeld. Voor de duidelijkheid deze brief gaat tevens naar de
consuwijzer

Sinds woensdag avond 10 oktober kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Dacht misschien een storing maar
donderdags deed nog steeds niets het. Dus bellen met de kpn, ze moesten het even gaan uitzoeken en men deed
allemaal testen. En zag ook echt het modem aan en uitgaan. Volgens de medewerkster kon ze helaas niets doen
en moest ze alles laten oplossen door de technische dienst.

-Vrijdag nog steeds geen telefoon en ook niet gebeld door de technische dienst zoals me verteld werd. Welke
inhield het hele weekend zonder telefoon.

-Maandag ochtend direct weer gebeld, wederom het hele verhaal verteld en weer moest alles worden doorgelezen.
Tevens vertelde ik uw medewerker dat wij constant problemen hebben met glasvezel en daarom ook hadden besloten
er weg te gaan. We bleven wel bij kpn maar gaan weer gewoon terug naar de telefoonlijn dit alles zal per
23 oktober overgezet worden. Maar dat ik bang was dat de telefoon nu al overgezet was. Volgens de medewerker
was dat niet het geval en ik moest toch maar wachten op een telefoontje van de technische dienst.

-Maandag rond etentijd wordt ik gebeld door kpn ze wilden een monteur langs sturen. Ik vertel dat er helemaal
niets hier gebeurd is en dat ik het niet zie zitten om weer een vreemde mijn huis in te laten. Dan niet tutututu

-Dinsdag morgen weer bellen belachelijk dat zo de telefoon wordt neergegooit. Medewerker gaat weer alles nakijken
lezen, inmiddels sta ik elke keer 20 minuten te wachten. maar ok. Deze medewerker deelt me leuk mee dat alles in
het systeem als opgelost staat.Is dat niet zo nou dan moet de monteur alles nakijken nou ja dan maar, ik word
dezelfde dag nog terug gebeld om een afspraak in te plannen. (en natuurlijk wederom niet gebeld)

-Woensdag maar weeer bellen. Aardig man aan de telefoon en hij ging kijken wat hij kon doen na echt heel lang
in de wacht te hebben gestaan kwam hij met een verhaal dat er in het scherm staat dat er een happy call gedaan
moest worden, deze term gebruiken ze altijd bij het standaard pakket via de telefoonlijn dus volgens hem hield
het in dat mijn telefoon al omgezet was. Hij zou alles gaan regelen en woensdag middag zou ik gewoon weer kunnen
bellen. Nou niet dus.

-Donderdag was even overal klaar mee.

-Vrijdag wederom gebeld nu krijg ik iemand aan de telefoon die mij doodleuk verteld dat ik maar contact op moet
nemen met kpn via telefoon want nummer is omgezet. En wat denk je ik doe het ook nog en daar wordt me dan weer
verteld nee hor alles staat nog op glasvezel en wordt de 23e oktober pas overgezet.

-Vrijdag en maar weer terug bellen naar kpn glasvezel, onze wachttijd is langer dan u gewend bent bla bla bla
gaan we weer. 15 minuten in de wacht ik geef het maar op.

Weet je wat ik nou het teurige van het hele verhaal vindt, ik werk als freelancer vanuit huis krijg betaald
per afspraak ik heb nu al 1,5 week niet kunnen werken en ben al 400 euro misgelopen. En wanneer het opgelost wordt
waarschijnlijk niet want tussen neus en lippen werd er ook nog door een van de medewerkers verteld dat 23 oktober
alles toch opgelost zal zijn dan gaan ze er nu geen tijd meer aan besteden.

Ik heb nu 7 verschillende mensen aan de telefoon gehad en niemand kon een oplossing bieden, jullie verwachten
wel dat ik mijn facturen betaal dan moet jullie ook leveren. Heb dan ook vandaag het bedrag wat jullie automatisch
van mijn rekening houden laten terug storten. Ik heb een en al ellende gehad bij kpn. Het enige wat het altijd
gedaan heeft is internet. Ik ben op kosten door jullie gebracht omdat het draadloos zo goed werkte wij hebben 3
kastjes aangeschaft en eigenlijk blijkt alle ellende daar dus te leggen. Bedankt KPN.

Nu sta ik zwaar in dupio om de hele doos met daarin de nieuwe kastjes voor kpn via telefoonlijn terug te sturen
omdat ik zo klaar ben met kpn dan maar naar de concurrentie

23 oktober – vandaag ga ik weer over naar het normale internet, s’ochtends ontvang ik netjes een sms dat mijn abonnement
was ingegaan. We hebben snel alles geinstalleerd en warempel we hebben weer telefoon. Televisie doet het en ook het internet.
Ik bel het nummer om aan te melden, en tevens neem ik telefonisch contact op met kpn digitenne om mijn nieuwe klantnummer
door te geven. En wederom na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik te horen dat dat allemaal al automatisch is
gedaan.

24 oktober – voordat ik naar bed ga besluit ik nog even tv te gaan kijken, op mijn slaapkamer maak ik gebruik van digitenne
en wederom kom ik erachter dat het niet goed is gedaan want ik ontvang alleen maar nederland 1,2,3.

25 oktober – ik bel wederom de afdeling klantenservice maar nu van digitenne, ja weet het niet er is iets niet goed gegaan
u heeft 2 klantnummers, dus alle tijd dubbel betaald ??? en dat dacht ik al want rekening zou gestorneerd worden ik kreeg
korting weet ik het. Maar ja het nummer van het kaartje stond op het andere abonnement na heel lang 25 minuten weer in de
wacht te hebben gestaan krijg ik te horen dat binnen 2 uur het kaartje weer geactiveerd is. Ook vraag ik nog even voor de zekerheid
hoe het zit met het voetbal kanaal maar dat wordt ook automatisch geactiveerd. En warempel iets later doet de tv het weer uiteraard
ik controleren en jullie raden het al het voetbal kanaal doet het dus niet. Dus weer bellen.

En zo blijft deze soap maar verder gaan

Met vriendelijke groet,

Yvonne van Vliet
lc vd vlugtstraat 96
1333MR Almere
0365242018 (tenminste dat was het)
0681163458

Desired solution:

geen idee laat ze maar ergens mee komen

All complaints of