Complaint: Geen terugbetaling bij retour

user-217792 on 11 December 2013 about internet-bikes.com in category Internetshops - Fietsen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De firma in kwestie (TOM b.v. – het bedrijf achter Internet-Bikes, Internet-Toys, Internet-Sportclubs, Internet-Sportandcasuals) weigert om mij de aankoopsom terug te betalen van goederen die ik binnen de wettelijke termijn van 14 dagen retour heb gestuurd en waarvan zij ook de ontvangst bevestigd hebben.

Hoewel dit door de Autoriteit Consument en Markt expliciet verboden wordt, biedt men mij in de plaats van terugbetaling een tegoedbon aan.

Mijn herhaalde pogingen om dit conflict via rechtstreeks contact met het bedrijf op te lossen bleven zonder enig succes, ze blijven koppig volhouden dat ze enkel met tegoedbonnen werken. Ze beweren ook dat deze (onwettige) clausule in hun algemene voorwaarden staat. Dat is een pertinente leugen.

Desired solution:

Terugbetaling

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to internet-bikes.com about your complaint

All complaints of