Complaint: Geen tijd

user-145125 on 27 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Chauffeur had geen tijd meer, gaf het briefje aan mijn man en reed weg. Pakje blijkt bij buren te liggen, volgens Wehkamp maar ik weet niet waar want er staat mijn eigen huisnummer op. Gebeurd vaker,Ik krijg wel meer een pakje via selektvracht en dan wordt er gevraagd: wil je voor die en die ook aannemen..ik doe het niet meer! en bereiken kan je ze niet ‘s avonds.

Desired solution:

Betere chauffeurs met hart voor de zaak of een andere vervoerder.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of