Complaint: Geen tweede bezorging, alhoewel dit wel via een briefje in de brievenbus is gemeld.

user-110328 on 20 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De bezorger van Selektvracht trof mij niet thuis aan, en heeft netjes een briefje in de bus gedaan, dat de bezorging de volgende dag zou plaats vinden, tussen 12.00 en 18.00 uur. Ik heb nog gebeld naar depot Utrecht west, dat ik eigenlijk moest slapen omdat ik in de nachtdienst zit.De man aan de telefoon was correct, maar hij wist ook niet wanneer er bezorgd zou worden. Op mijn vraag of de bezorger te bereiken was antwoordde hij, dat de bezorgers hun route zelf bepalen. Hij hopte dat het inderdaad voor 18.00uur bezorgd zou worden. Echter om 19.00 uur nog steeds niemand geweest. Ik weet dat de bezorgers meestal met een mobiele telefoon op zak lopen. Anders via andere middelen bereikbaar zijn. Dus kon hij vermoedelijk de persoon bereiken. Zelfs de buurvrouw heeft aangeboden het pakje in ontvangst te nemen, maar dit werd niet gehonoreerd. Ook heb ik niet gemeld dat ik zelf s’nachts de depots van Selektvracht bevoorraad. Misschien was er dan wel een andere reactie geweest. Wel het is slechts een 3 tal uurtjes slaap, voordat ik, hopelijk zonder ongelukken, weer de depots van Selektvracht mag vullen met verzegelde rolcontainers.

Desired solution:

Ik hoop dat mijn pakje alsnog bezorgd word, of dat ik het kan ophalen bij het depot. Indien het echter teruggestuurd word, dan heb ik een probleem, omdat het waarschijnlijk een item uit een serie is. Omdat ik zelf werkzaam ben bij de club, weet ik wel hoe alles werkt. Ook zou he wenselijk zijn als de bezorgers een beetje netjes schrijven. Ik kon echt niet ontcijferen waar het pakje vandaan kwam. Het briefje bewaar ik om eventueel door u ter beoordeling voor te leggen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd. Het pakket zal vandaag nogmaals worden aangeboden. Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of