Complaint: geen verslag

user-44195 on 19 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik als voetballiefhebber vind het van de gekke dat er geen verslag is van de wedstrijd A.Z Vitesse geen uitslag zelfs de stand gespeelde wedstrijden bleef op 27 staan inmiddels heb ik het A.D gekocht en ben weer op de hoogte KWALIJKE ZAAK ga ook zeker mijn abonnement opzeggen

Gewenste oplossing

niet dus dat is het paard achter de wagen

All complaints of