Complaint: Geen verzekeringsgeld terug na opzegging

user-217997 on 12 December 2013 about London Verzekeringen in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ondanks mijn reeds verkochte scooter werd er door London Verzekeringen toch automatisch geld van mijn rekening afgeboekt. Ik belde oktober met uitleg dat mijn scooter al lang was verkocht, London Verzekeringen had een fout gemaakt.

Men beloofde het geld terug te storten nadat ik nogmaals een kopie vrijwaringsbewijs zou toezenden. Effin ik gedaan maar ondertussen wel telefoonkosten en nogmaals portokosten gemaakt voor het wederom toezenden van het vrijwaringsbewijs, door een FOUT van London Verzekeringen.

Na ruim 1 week wachten kreeg ik pas een brief met bevestiging dat zij het geld zouden terugstorten. Echter we zitten nu in december(!!) en ik wacht NOG op mijn geld. Na wederom bellen werd er doodleuk verteld dat het nogmaals ZES weken zou gaan duren, een “normale” procedure (lees zeer A-sociale regeling van London Verzekeringen, rente trekken van MIJN geld.

Ik vind het zeer asociaal dat wanneer London Verzekeringen een fout maakt je a) wordt gedwongen tot 0800 telefoonkosten + dubbele frankeerkosten (wederom kopie toesturen) en je gewoonweg NIET je eigen geld terug krijgt?! Dit kan gewoonweg niet, ZO ga je niet met klanten om.

Vandaar deze klacht want bij London Verzekeringen krijg je dus NA opzegging je eigen geld niet terug ondanks een automatische incasso. Wel geld inpikken en niet retourneren?!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee;

Lieve medeburgers sluit hier aub NOOIT een verzekering af. Bij opzegging ben je weken aan het mailen, je wordt op belkosten gejaagd en moet smeken om je eigen geld. En dit allemaal om een verzekering voor een scooter die al lang is verkocht. Ondanks opzegging verzekering, het is schan-da-lig!

Desired solution:

Mijn teveel betaalde premiegeld HEEL snel terug Inclusief de bel- en portokosten. Dit is na al het bellen, mailen en frankeerkosten wel het minste wat London verzekeringen kan doen. Er wordt vd klant verwacht op tijd te betalen, bij mij wordt er keurig gebruikt gemaakt van een automatische incasso maar terugboeken (wat per telebanking in 5 minuten kan) duurt maandenlang.

Gewoonweg asociaal.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about London Verzekeringen

All complaints of