My complaint:
Beste heer/mevrouw,
Afgelopen weekend heb ik doorgebracht in 1 van uw schitterende WaterFront Suite Vip appartement. Superluxe, schoon, ruim, kortom geen reden tot een klacht.
Hetgeen dat me deed overhalen om dit kostbare verblijf te boeken, was die ‘volledige’ Wifi dekking op dit park.
Deze had ik namelijk nodig om mijn bedrijf (een goedlopend cateringbedrijf) draaiende te houden. Offertes versturen, mailtjes snel beantwoorden en nog een tal handelingen waar internet voor vereist is.
Echter was er in de Waterfront Suites geen Wifi dekking.
Ik heb dit op de aankomstdag meteen doorgegeven. Helaas konden ze me niet helpen, waarom er geen dekking was, wist men niet. Verder is er geen alternatief aangedragen.
Het gevolg hiervan is dat er geen communicatie via de mail vanuit mijn appartement mogelijk was. Hierdoor liep ik een aantal orders mis en klagen mijn klanten over de late reacties die ik pas weer kon geven toen ik thuis was.
Kortom: gederfde/misgelopen omzet, direct veroorzaakt door geen Wifi dekking.
Als ik dit van tevoren had geweten, had ik een ander cottage geboekt, die wel in de dekkingszone zit.
Ik voel me misleid door het aanprijzen van volledige Wifi dekking in CenterParcs de Eemhof, waaronder MarinaPark.
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbieding/wifi_dekking_parken
Met vriendelijke groet,
Dery Joosen
GoldenRaand Catering
www.goldenraandcatering.nl
info@goldenraandcatering.nl
Desired solution:
- Financiele compensatie voor de gederfde omzet(250 EURO)
- Eventueel waardebon van een X bedrag
- Aanpassen van de website m.b.t. volledige Wifi dekking.
Aangezien ik een vaste klant ben die meerdere malen per jaar CenterParcs bezoekt en dit graag zo houd, ga ik ervan uit dat er een serieuze oplossing komt.