My complaint:
Ik heb 6 dec. 2012 twee kaarten gereserveerd voor de musical Sister Act.
Na de reservering heb ik “De nationale musical bon” ter waarde 100 euro in z’n totaliteit(a+b) naar Seetickets opgestuurd. Extra kosten 1,78 inmiddels ook van m’n bankrekening afgeschreven.
Na drie weken had ik nog geen bevestiging van Seetick. dus belde ik.
Ik sprak een medewerker die zei dat alles in orde is, zitplaatsen;rij 6 ring midden. Opgelucht natuurlijk blij!
Desired solution:
Een week later gebeld door Seet. dat die .de bon niet heeft ontvangen .
Voor ik de bon opstuurde maakte ik een copie van. Ik stel voor die op te
sturen. reactie:"hebben we niets aan."
Vandaag 19 jan, is geadviseerd een klacht in te dienen.
Ik ben tevreden als ik de kaarten krijg omdat ik kan aantonen dat ik de bon heb opgestuurd en ik vind dat Seet. mij hierin tegemoet kan komen.
De voorstelling is op 20 februari.