Complaint: geld afgeschreven, geen spullen mee

user-145746 on 29 November 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb woensdag 28-11 bij C&A in Zoetermeer (promenade 108) kleren gekocht en betaald per pin. Nadat er op het pinautomaat “geslaagd” stond, bleek er geen kassabon geprint te worden. Ondanks dat de caissière zelf gezien heeft dat er “geslaagd” stond, beweerde ze dat er een pinstoring was en dus “kan ik de kleren niet zomaar meegeven hoor.” Vervolgens verdwenen ze met zijn tweeën naar achteren. Na ruim 10 minuten wachten heb ik mijn telefoonnummer achtergelaten en ben dus zonder kleren vertrokken.
Bij thuiskomst bleek het geld afgeschreven van mijn rekening (zoals te verwachten was). Ik werd echter pas de volgende dag teruggebeld. Eerst met de mededeling dat ze pas maandag meer weten. Ik meldde dat het geld afgeschreven was, waarop de geweldige reactie “oh” volgde. Later op de dag is mijn voicemail ingesproken dat het geld op zijn vroegst dinsdag terug gestort kan worden, ik kon het ook komen ophalen in het filiaal. Dat laatste betekent extra kosten voor mij (vervoer), het eerste is onacceptabel laat.
Mijn grootste klacht is dat ik uitermate klantonvriendelijk ben behandeld (als een halve crimineel) en dat vervolgens de afwikkeling veel te traag en nog steeds tamelijk onbeschoft is.

Desired solution:

Dat is inmiddels niet meer echt haalbaar; geld zou per ommegaande teruggestort moeten worden of aanbod dat de betreffende aankoop thuisbezorgd zou worden. Excuses zijn op zijn minst op zijn plaats, die heb ik nog niet gehoord.

All complaints of