Complaint: Geld lang achter houden

user-138128 on 31 October 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had 11 geleden kaartjes besteld via internet bij PATHE na afronding van de bestelling kreeg ik de melding (
Betaling geslaagd maar de boeking is mislukt ) Ik heb meteen de kantenservice gebeld en zij konden niets doen. Hij zei dat de betaling binnen 5 werkdagen terug gestort zal worden op mijn rekening. Nou oké Dat was jammer van wat een leuke avond had moeten worden. Ik had inmiddels ook al via(onlinepayment@pathe.nl) een mail gestuurd.
Vandaag 11 dagen later belde ik de klanten service op om te vragen wat de status is, hierop konden zij geen antwoord geven. Het enige wat ik kan doen is wachten. Oftewel kunnen er wel weer 10 werkdagen overheen gaan.

Desired solution:

Ik ben deels tevreden als ik mijn geld terug heb en de daarvoor gemaakte telefoon kosten. (dat is 5 euro)

Als PATHE mij ooit nog een keer als klant terug wil zien
zullen zij met een oplossing/verontschuldiging moeten komen.

All complaints of